It´s the final countdown....

Japp, idag och fredag är det jobb som står på agendan men kl 17 på fredag har jag SEMESTER awesome. Jag tror inte jag har längtat så till den milda grad efter en semester som jag gör i år. Kan bero på allt jag planerat in att göra men det kan också bero på att jag jobbat jämt (känns det som) de senaste månaderna. Nu pratar jag inte bara jobba på jobbet utan andra måsten som har dykt upp mer än förväntat. De dagar jag skulle vara ledigt har inneburit att jag varit tvungen att göra annat förutom att vara ledig. Nu sitter jag här iallafall och dricker lite kaffe och kroppen vaknar sakta men säkert till liv. Sen blir det dusch och mc till "the workplace" för ett gäng timmar.
 
Föresten så tog jag mc:n till jobbet igår och efter så mötte jag upp ett gäng trevliga mc-folk på statoil och vi alla drog iväg en tur. Turen stannade vid "nabben" för lite fika,snack och skratt för att ett par timmar senare återvända till hemregionerna igen. Vi var ca 10 motorcyklister och det är en jäkligt skön känsla att åka så många tillsammans. På vägen hem tog vi en tur genom Mönsterås huvudgata (allsång på torget) för att sen styra hemåt. Kul att jag fick hänga på med tanke på min "plastmaskin" bland alla HD cyklar.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0