Hemkommen från hojrock

Nu är jag hemkommen från hojrocken eller rättare sagt kom jag hem klockan 12 inatt. Jag orkade inte med att kokas ännu en dag på hojrocken. Det tär på kroppen när det inte finns skugga någonstans förutom i utkanterna, bakom bilar och under taken på serveringsställena. Så i lördags eftermiddag när solen inte gassade så tog jag och plockade ner tält och allt, lastade mc:n och drog iväg klockan 22 i går kväll. Det var så underbart att komma hem, jag uppskattade verkligen både wc, dusch, kaffebryggare och en skön säng. Jag har tagit lite bilder som jag lägger upp här senare, men inte idag.
 
Idag tog jag en tur till Nybro och hälsade på dotter med sambo. De hade haft fest igår så lite småtrötta var de när jag ringde på dörrklockan runt halv tolv ungefär. Sonen hade också varit med på festen och han plockade jag upp på eftermiddagen när det var dags att åka hem igen. Sen drog vi direkt in till O-hamn för inköp av 12-pack vatten samt lämnade av en kompis till dotter på resecentrum. Han skulle fortsätta sin färd till V-vik, där han bor.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0