Kronprinsen och jag

Som tidigare inlägg antydde så tog ju sagan slut. Det visade sig att det var ett kort avbrott p g a diverse rädslor och annat som kom ivägen. Tänk vad mycket det gör om man vågar öppna sig och prata med varandra. Kronprinsen och jag har nu tagit tag i våra liv och tänker nu njuta av det så gott det går.
 
Efter London har det kanske inte hänt så mycket förutom ovanstående skrivna förklaring. Men som sagt det lamslog mig en hel del eftersom jag trivs och mår mycket bra ihop med kronprinsen. Dagarna rullar på som vanligt med jobb och lite lediga dagar mellan varven. Har också börjat ta tag i tvättstugan med rivning av tapeter för att förbereda lite inför ombyggnaden av tvättstugan, jag har redan sett ut olika skåp och lådor som skall införskaffas när det är dags för det. Tapeter till vardagsrum, kök och "mellanhallen" har utsetts och skall införskaffas nu i mars månad då lönen trillar in. 
 
Idag har jag varit ute och räfsat löv. Det är en underbar dag för det, löven är fortfarande blöta och då får inte vinden tag i dom. Det är dock lite tungt att räfsa men det gör inget så länge löven ligger på plats när vinden kommer och sveper över. Det syns skillnad där jag räfsat och inte räfsat idag, kolla bilderna.
 
Bye
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0