Äh, det här funkar ju inte..

Rubriken är en sammanfattning på mitt bloggskrivande. Ambitionen är det inget fel på men mitt fokus har en tendens att fara iväg åt alla håll utom hit. Så åter igen ska jag skriva om något någon gång ibland och sen får vi se vart det bär hän. Jag tänker inte lova att jag ska bli bättre (det blir jag inte ändå) på att skriva här men jag tänker däremot fortsätta att skriva om sådant som berör och påverkar mig. Bloggens huvudsyfte är fortfarande detsamma som från början att det blir en informationsplattform för mina underbara barn så att det kan läsa vad deras skogstokiga mamma håller på med. Så med detta sagt så kör vi :)
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0