Fortsättning av verandan

Sakta men säkert försvinner verandan, kan inte påstå det går snabbt men vem har bråttom. Har varit ute ett par gånger och flyttat bort både sten och grus som ligger under verandan, det är ett mega-jobb att skyffla bort. Jag bygger i samma veva upp nivån-där jag har bilarna parkerade- med gruset och stenen under verandan. Jag har kommit en bit på örta-gårdens uppbyggnad också, en del stenar passar sig väldigt bra för mina "byttor". Jag ska väl inte ta åt mig all ära själv, jag hade hjälp av Olle som har varit här ett par gånger och slitit. I tisdags var vi och dumpade mycket skräp på storskogen. Bara att få bort skräpet gör en enorm skillnad. Lite bilder ska ni få för att visa hur det sakta går framåt.
 
Bye
 
 
 
 
 
 
 
 
Här har jag rensat bort allt sly bakom och ska bygga upp nivån.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0