Dotter med bloggnojja

Bloggnojja, så uttryckte hon det, min dotter. För att näst intill varit helt dött på hennes blogg börjar det hända saker och det är med råge. Dotter har som sagt fått en släng av bloggnojja, och jag bara älskar det. Under denna så kallade "dö-tid" som varit på dotterns blogg så har jag varje dag gått in på den i hopp om att hon skrivit något, men icke. Sist hon skrev något var någon gång i Juni, sen tog det bara slut. Nu har hon som sagt kommit igång ordentligt, bara sen i lördags har hon skrivit ca 4-5 blogginlägg (tror jag) och jag hoppar av glädje här hemma varje gång jag ser att hon uppdaterat, assum, keep up the god work, baby.
 
Idag har jag varit hos polisen och ansökt om ett pass. Döm om min förvåning när polisen påpekar att jag redan har ett pass som inte gått ut än? Jag intygade att jag inte hade en aning om vart det passet fanns någonstans och att jag troligtvis slängt det vid någon av mina storstädningar jag har till jul. Så hon var så gullig och makulerade det gamla passet där och då. Sen blev det bild och 350 spänn på bordet. Det tar inte mer än en vecka sen har jag mitt nya pass. Det går mycket snabbare nu än bara för ett par år sen, då kunde det ta upp till 3 månader innan man fick sitt nya pass. Tekniken går framåt. Anledningen till passet är att nu i januari dra jag till London några dagar. Det ska bli jätte kul, det är ju ganska länge sen man var ute och reste så att säga och jag har aldrig varit i England förut så bara det är ju en hit. Nu är det kaffe och strötitta lite på paradise hotell.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0