Förbannade skit också!!!

Nu kom det igen, jag trodde efter förra gången att nu var det för sista gången eftersom det höll i sig i 4 veckor. Men nej då, det här jäkla eländet ska jag väl behöva dras med till jag fyller 70 år antar jag. Vad pratar jag om, kanske du undrar. Lingonvecka!! såklart. Jag har så djävla ont så jag har snart knapprat i mig en treotub. Det borde  utfästas en lag om att kvinnor som snart ska fylla 50 år ska inte behöva ha sånt här skit. Det är ju inte så att jag har tänkt att börja om från början nu så här på äldre dagar, så vad är vitsen med det. Jag tror jag har svaret på varför jag varit så orkeslös i en veckas tid nu. Så nu blir det andra bullar av ska jag lova, för nu ska jag ner till köket - knapra i mig en treo till - sen djävlar ska här städas och strykas idag, så det så. Ska bara ta en cigg och kaffe först ;)
 
Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet väl att det blir värre med Treo.?

2013-05-28 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0