Tack min älskade dotter.

Läste på min dotters blogg en hyllning till mig. En sådan spontan och oväntad skrivelse kan få vilken förälder som helst att smälta och älska sina barn (om möjligt) ännu mer. Min dotter skriver att jag gör henne stark bland annat och det värmer så otroligt mycket att få höra dessa ord, för många gånger känner jag mig både liten och svag. När jag läser det hon skrivit så gör det att livet inte känns så tufft som jag skrivit i många av mina inlägg. Livet är ju till för att levas och vad vore livet utan utmaningar och motgångar, egentligen. Jag tror att livet skulle bli ganska tråkigt om inte någonting hände, att man inte behövs eller blir saknad någonsin. Jag uppskattar livet när jag lyckas att gå vidare. Älskade dotter - du är min lilla ängel.
 
Bye
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag älskar dig min underbara mammut!!

2013-03-23 @ 05:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0