Kl 06:00!?

Det är ofta jag vaknar vid denna tiden än någon annan, visst många gånger bestämmer jag mig direkt att jag ska inte gå upp då men ofta går jag upp och påbörjar min dag som idag. Har satt igång tvättmaskinen, diskat och plockat undan här hemma. Lyssnar på spotify under tiden, det är ganska trevligt ändå, att städa undan med musik i bakgrunden. Nu är det att damma, dammsuga och torka golvet. Med tanke på mina senaste ambitioner att lyckas göra något sådant så får vi väl se om jag gör allt jag skrivit att jag ska göra, hmmmm.
 
Har köpt in lite nya mattor till huset, dörrmatta, hallmatta både på övervåningen och nedervåningen. Det är alltid lika kul att gå och köpa något nytt till hemmet. Har även köpt ett nytt batteri till min motorcykel men jag har inte satt i det än men ska göra det och ta mig en tur i helgen. 
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0