Ibland har man tur! Fortsättningen...

Som jag skrev i föregående inlägg, så ska man dock ha tur någon gång, så även jag. För inatt kom den omtalade stormen och många gånger under natten var jag övertygad om att taket skulle lyfta eller fönstren skulle gå sönder. Igår när jag kom hem från jobbet fick jag bara en magkänsla över att jag skulle parkera min bil nere på gata istället för vid garaget. Tack gode gud för den magkänslan. När jag vaknar idag på morgonen och tar min första cigarett på trappan får jag se eländet, ett träd har knäckts över min lilla väg som jag har för att komma in till mitt garage. Så här kommer lite bilder på hur det såg ut på morgonen.
 
Bye
 
              
                                                                                            
                           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0