Längtan...

Sitter här och myser lite innan jag ska till jobbet. Läser lite andra bloggar och fastnar för en blogg där personen nämner ordet "längtan" till jul. Självklart kommer mina tankar in på julen, med tända ljus, mörka eftermiddagar, mys-belysning i fönstren och den mysiga värmen att komma in till då man varit ute. Funderingarna går kring jul-belysning, eller som jag hellre vill kalla det - glatt ljus i mörkret. Det dyker upp än den ena idén efter den andra om hur jag ska sätta belysning på huset och framför allt hur mycket kommer allt att kosta. I år vill jag verkligen att det ska bli fint både inne och ute. Jag får fundera en stund till.
 
Bye
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0