Kalmar igen!!!!

Japp, upp tidigt som attan och iväg till Kalmar. Skulle byta en av "kuberna" i min nyköpta lampa samt få dosan så jag kan ändra så att lampan skiftar färg mellan rött, grönt och blått. Väl hemma igen så hade jag en huvudvärk som hette duga, tog en treo och vilade nån timme innan jag gav mig iväg till stan för att hämta släpkärran så att jag kan få bort min skräphög som ligger här. Väl hemma igen börjar jag slänga på skräpet på släpet men efter en stund blev det alldeles för blött och kallt. Väl inomhus så tar jag en kopp kaffe och påbörjar uppsättning av ny vardagsrumslampa. Så där ja, nu är den på plats men nu funkar inte dosan!!!!!!! Jävla, och femton andra svordomar kom som på beställning. Så nu är jag tvungen att åka till Kalmar igen!!!! för att byta dosan, suck. Det blir en fruktansvärt dyr lampa känner jag nu. Här kommer bild på den när den sitter i taket - den lyser självklart men jag kan inte ändra från färgade dioderna till vitt ljus. Men det är ganska mysigt med den färgen som finns just nu så lite glad är jag nog ändå. 
 
Bye
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0