Inte på humör

Jag är inte på humör för något, eller rättare sagt jag vill göra allt på en gång. Jag vill räfsa bort löven, jag vill sy färdigt mina gardiner, jag vill stryka, jag vill storstäda jag vill, jag vill... självklart blir inget gjort. Jo, jag har räfsat lite löv men det är så himmla mycket kvar och ska jag hinna med det andra så kan jag inte lägga ner så mycket tid på att räfsa - åh, jag blir tokig på mig själv såna här dagar. Visst, börja med en sak och avsluta den, sen kan du börja på nästa, är det en liten röst inom mig som svarar väldigt kaxigt. Äh, jag tar lite kaffe och funderar en stund, om inte annat så blir det som jag misstänker, kl blir åtta på kvällen och jag inser att hela dagen gått åt till att fundera. Jag - i ett nötskal.
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0