Äntligen fredag!

Då var det fredag och jag är ledig i helgen. Ringde sonen i tisdags och frågade om han hade lust att gå på bio med mig. Igår bestämde vi vilken film vi skulle se, "Enders" kom vi överens om, en sience-fiction. Jag, son, dotter och dotters sambo skall träffas i Kalmar på eftermiddagen och innan filmen försöka hitta något till "pappa" på fars dag. Vi har även bestämt vi skall äta på någon resturang innan filmen.
 
En kollega till mig sa en kommentar jag aldrig trodde jag skulle få höra - "vem tar bild på ett dass-lock?", jo jag. Under mina resor (som har blivit några gånger nu) till Kalmar har jag införskaffat mig ett nytt dass-lock. Enligt mitt eget tycke så är den jätte-fin, kolla bilden.
 
Bye
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0