Händelserik helg

Lördagen var ju ingen hit, den kan summeras i ett enda ord SMÄRTA och åter igen smärta. Efter mitt muntra inlägg att komma igång och städa så kom värken som på beställning. Kl 3 ungefär så var alternativen gå och sitta uteslutna, jag blev liggande. Resten av den dagen vred jag mig i kramper och försökte bara överleva, så ont har jag inte haft sen jag var 15 år och det är som sagt många år sen. Jag överlevde dock men var ganska mörbultad på söndagen och så öm att skulle någon blåsa på min mage skulle jag skrika.
 
Så över till något roligare, på söndagen åkte både jag och son ner till "pappa" och firade hans födelsedag (som egentligen var i fredags) och morsdag. Dotter hade gjort en underbar smörgåstårta och vi spenderade söndagen med att äta, spela kort, ta kort och allmänt njöt av en söndag. Här kommer lite bilder på både smörgåstårta, son, dotter och så jag förstås.
 
 
Bye
 
 
Nedan (dotter med egen gjord smörgåstårta)
 
 


Nedan (jag och dotter)

 

 
Nedan ( jag och son)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Du måste vara världens sötaste mamma!!

2013-05-27 @ 18:34:13
URL: http://martiiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0