Varför?

Ja, då var det dags igen. Vaknar alldeles för tidigt, 05:30 ungefär. Jobbade sent igår och tänker att vad skönt nu får jag sovmorgon ska inte börja förrän kl 10. Varför vaknar jag då vid halvsex på morgonen och är inte människa till att somna om? Jag försöker tänka efter om jag drömt något som gjorde att jag vaknade men jag kommer inte ihåg att jag drömt över huvudtaget. Suck, inser självklart att försöka snurra runt i sängen och försöka somna om är totalt slöseri med tid. Så jag tar mig ner till köket och sätter på lite kaffe, så nu har jag tagit ungefär 3 koppar kaffe och skriver här för att fördriva tiden lite. Ibland blir jag lite väl utsvävande i mina tankar en sån här morgon, för då kan jag tänka att gå en promenad vore ju inte helt fel när jag ändå är vaken, men sen tittar jag ut och får se en ung tjej komma springande utanför och inser att det är alldeles för jobbigt att ge sig ut i friska luften. Jag är för lat för att bli en friskus människa, så enkelt är det. Nu blir det mer kaffe och en cigg på detta sen känner jag mig nog redo för vad dagen kommer att erbjuda.
 
Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0