Söndag morgon

En underbart solig morgon, lite kallt för min smak -7  utanför, men ändå, solen lyser. Jag blir glad när jag vaknar och solen lyser. Alla problem man har blir på något vis mindre eller rättare sagt mer hanterbara. Idag är jag full av energi och tänker göra något praktiskt som jag inte gjort på bra länge, sy gardiner. Jag gjorde iordning mitt kontor/syrum för ett par år sedan men efter att det var klart så har jag inte haft lusten att sy särskilt mycket, visst har väl lagt upp några jeans och sytt ihop en söm här och där men mycket mer har det inte blivit. Idag har jag fått lusten tillbaka, så här ska sys gardiner om inte annat än av det enda skälet att när tyget jag har här hemma är slut så kan jag gå och köpa nytt :)
 
Bye
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Du är en fantastisk människa mamma. Du klarar allt! Allt från blåsor, falska vänner, mycket jobb och sorg! Du är en klippa. Jag älskar dig!

2013-03-20 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0