Trevlig dag igår

Igår ringer en kompis till mig och vi åker ner till Kalmar. Biltema och H&M står på listan, jag köper det jag var ute efter på biltema och kompisen likaså. Korv med bröd samt kaffe och bulle så var vi redo att ta oss an modehuset. Förutom H&M så var vi inne i många fler affärer för att senare runda av det med en vända på City Gross. Efter ytterligare en fika med bulle så styrde vi kosan hem. Väl hemma lägger jag mig och vilar en stund och vaknar med ett ryck av att någon rasslar in i huset smäller igen dörren. Yrvaken och lite förvirrad stolpar jag ner och får se att sonen dykt upp. Han hade precis kommit från Öland där han firat midsommar med flickvännen och hennes föräldrar. Han hoppade i duschen och jag gjorde iordning lite mat. Sen skjutsade jag honom till flickvännen och mer än så blev det väl inte igår. Idag funderar jag allvarligt på att dra till Skiren för lite bad och sol i semesterns tecken.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0