Rast nr ???? det vete fan

Jag har haft ett gäng raster till nu, hur många vet jag som sagt inte, men fika titt som tätt och röka har jag ju gjort till och från. Jag har dock kommit en bit i trädgården, det började med att jag räfsade gammalt gräsklipp innan jag klippte gräset en gång till (på den stora gräsmattan). Nu ska jag ta tag i de andra två små gräsmattorna för att runda av med lite kantklippning. Har hunnit med en del tfn-samtal också och en del bättre än andra. Ringde för att boka av en tid på vårdcentralen och de skulle återkomma, men inte fasiken har dom gjort det. Jag ska som sagt ta bort stygnen nästa vecka och för det får jag betala 100 kr. Jag betackar den kostnaden och ber nog en schysst kompis att ta bort dom istället, herregud, det är ju för guds skull bara 3 stygn.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0