Och regnet det bara öser ner...

På morgonkvisten satt jag på trappan och tog lite kaffe och cigg. Bestämde mig för att det är ju skönt väder att åka hoj idag. SUCK, det har ju regnat större delen av dagen så hemfärden blev inte så rolig som jag tänkt mig. Jag blev inte dyngsur men lagom fuktig både på fötterna och t-shirten jag hade under mc-stället. Nu dropptorkar det i tvättstugan och jag har fått i mig mat och ska nu se vad jag kan fortsätta kvällen med.
 
Etzio fick totalt spelet när jag kommit hem och jag bestämde mig för att öppna dörren och se om han självmant gick ut, vilket han gjorde. 10 minuter senare öppnar jag dörren igen och då sitter han och trycker sig mot väggen till friggeboden för att inte bli blöt. Han uppskattar inte regn. Så nu vankar han inomhus och pratar som den värsta papegoja. Jag pallar inte att höra eländet.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0