Kvällsfika

Slutade jobba kl 15 och åkte hem,  tog lite att äta och satt och njöt i det varma vädret. Senare på kvällen blev jag rastlös, ringde Åsa och bjöd in mig själv på kaffe. En stor anledning till det var att jag ville inte komma igång med någonting hemma idag så då tänkte jag en fika, lite trevligt småprat som två tanter kan ha, är mycket bättre än att stöka runt här hemma. Har precis kommit hem och funderar skarpt på om jag ska investera i en tigersåg, av alla tankar så tänker jag på en tigersåg??? Nåväl, det finns en förklaring till det och det är att jag ska renovera min tvättstuga och behöver tigersåg för att kunna få bort de gammla garderoberna som finns där. Och den lär sitta bra till hands när väl väggen mellan köket och vardagsrummet skall bort (någon gång i framtiden).
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0