Jiippiii!!!!

Semester, semester, semester. Japp, nu har jag påbörjat min semester. Igår när jag slutat jobba och kom hem tog jag ett glas vin, satte mig på trappan och bara njöt i fulla drag. Idag vaknade jag runt halv åtta och har nu bara druckit kaffe och fått undan disken. I eftermiddag blir det grillning hos sonens flickväns föräldrar. Både jag och "pappa" har blivit bjudna och det ska bli riktigt trevligt. Båda barnen fyller som sagt år ganska nära inpå varandra och då verkar det som en bra idé att fira dom båda två. Den ena blir 16 år och den andra blir 21 år. Det ska bli kul att träffa hennes föräldrar också för jag har aldrig haft möjligheten att prata med dom utan jag har bara mer eller mindre hämtat och lämnat tonåringarna utanför dörren. Senare i kväll kanske det blir en sväng med motorcykeln med min syster.
 
Jag har i år också investerat i en ny grill. Jag har haft en klotgrill i många, många år och den består väl mer eller mindre av rost än något annat så smaken på det grillade kan diskuteras. Nu har jag som sagt en ny grill och den kommer jag att inviga nu dagarna som kommer. Jag har som sagt ett lite bord och stolar utanför dörren och där kan jag sitta och grilla, det kommer bli så mysigt.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0