Inte många knop

Ja inte blev det många knop igår, avsikten (som vanligt) var att styra lite i trädgården men se det gick inte. Min kropp och mitt sinne ville inte alls vara med på den sången. Så då blev det kaffe och datorn för hela slanten. Senare på kvällen kommer min mc-kompis förbi och vi dricker kaffe och pratar om allt och inget. Senare på kvällen åkte hon hem och jag gick upp till datorn för att förströ mig lite till. 
 
Idag, tro det eller ej, vaknar jag vid halv elva!!! Jag kastar mig ur sängen och har just nu världens dåligaste samvete. Varför jag har det vet jag inte, jag har ju för guds skull semester och då får man sova hur länge man vill. Det är ju inte så att jag har småbarn eller annat som behöver ses till men lik förbannat har jag dåligt samvete för att jag inte klev upp tidigare idag. Det hjälper ju inte att banka sig blodig på det så nu blir jag väl sittandes här vid datorn en stund till och sen tar jag nog tag i något, vad vet jag inte.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0