High Chaparral, here I come!

Japp, har packat det jag behöver och kompisen är nu på väg. Sen drar vi till High Chaparral ett par dagar. Sonen var så snäll att han är husvakt/kattvakt, det känns skönt. Då behöver inte katten vara helt själv och huset blir förhoppningsvis övervaktat. Sonen nämnde i förbifarten igår att han skulle ha fest, hu, det hoppas jag inte att han har. Motorcykeln är som sagt på rehabillitering och jag kommer att köpa ett nytt batteri till den, det var inte laddnings regulatorn som var fel på utan det är batteriet som tydligen har gått åt helvete i vintras, suck. Men lite billigare blir det med ett nytt batteri jämfört med laddningsregulatorn som kostar ca 2500 kr i inköp. Nehe, nu stänger vi ner för ett par dagar och jag gör väl en resumé om resan någon gång nästa vecka. Hmmm, har ju haft lite otur på vän-fronten ett tag, vem vet jag kanske hittar min prins där ;)
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0