Gräsklippning

Ja, då var en av tre gräsmattor klippta. Dom andra två har blivit klippta förrut men den tredje har bara blivit klippt 1ggr den här säsongen. Det var mega högt gräs och jag fick mer eller mindre köra varje meter 2 ggr. Men nu är det gjort och efter kaffet ska jag ta tag i kantklippning och räfsa upp strängar med gräs. Enligt väderprognosen ska det bli sämre väder på eftermiddagen och skulle det nu vara sant så ska jag storstäda här hemma. Det är en skam att jag är sån slarvfia. Det dumma är att jag trivs när det är rent och snyggt men jag orkar tydligen inte hålla det i trim särskilt länge, då förfaller alla städning och efter ett tag (talar gärna inte om hur många dagar ;) ) så får jag tag tag med hårdhandskarna för att få det fint igen, jag är hopplös. Tur är att ingen annan kan klaga på det.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0