Första rasten

Jag kan ju inte påstå att orken för att hålla på nonstop i trädgården är hög. Har varit ute nån timme och jag måste nu ta min första rast med lite kaffe och cigg. För bara ett par år sen hade jag kunna hålla på nonstop i 3-4 timmar. Nu är det som om latmasken tar över så fort jag börjar, men skam den som ger sig. 
 
Sonen åkte hem igår, på tal om något helt annat. Efter att tillbringat helgen hemma hos "gamla" mamma, tog han sitt pick och pack och vi drog ner till Nybro. Det är väl första gången jag är i Nybro och kommer hem innan kl 21 på kvällen, det var ganska skönt. Dottern skulle vila en stund men vi lyckades åka iväg och köpa byxor och linne till hennes midsommarfirande, så lite mamma och dotter snack blev det innan jag styrde bilen hemåt och dotter la sig för att vila.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0