Festen!

Jag var ju bjuden på fest igår och det var otroligt roligt. Svärdotters föräldrar var helsköna, avslappnade och skojfriska, de bjöd mycket på sig själva och det är något som jag uppskattar väldigt mycket. Dotter var också väldigt glad dels för grillfesten och att det var så lätta att umgås med hela familjen. Ett stort tack säger jag bara och hoppas att jag någon gång i framtiden kan bjuda tillbaka. Sonen och svärdotter fyllde som sagt år och vi sjöng och hade hur trevligt som helst. Senare på kvällen blev det kubb och självklart vann mitt lag (vi är bäst ;) ) än lite senare så blev det soft-airgun skjutning på tomma ölburkar och där blev det delad första plats med svärdotters pappa och jag förstås, ska tilläggas att jag var helt nykter och pappan i fråga hade åtminstone 2 öl i kroppen - hmmm, undrar om jag är så bra som jag trodde ;)
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0