Besöka lassarettet

Ja, tyvärr måste jag åka till lassarettet idag, det finns ju roligare saker att göra men har man fått en tid så har man. Har fått en liten "knöl" precis på ryggraden som är ofarlig enligt läkaren men den skaver och växer sig sakta men säkert större, så då får läkaren ta bort den. Det jag fasar för är att den ligger på ryggraden och ska de nu vara där och skära och/eller skrapa så kanske de trycker in nålen med bedövningsmedel så att efteråt kanske jag inte kan gå. Ja, jag vet. Varför måla fan på dörren, men har man låga förväntningar blir det väl inte någon besvikelse???? Jo, det blir det fan i mig, jag vill inte att de ska skära så nära ryggraden.
 
Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0