Varm jobbardag

Idag har det varit lite småvarmt på jobbet, en del av mina kollegor lider fruktansvärt i denna värmen och jag lider med dom. Jag själv är än så länge relativt van vid värme eftersom jag jobbat i stearinfabrik i många år innan så jag lider inte lika mycket, har fortfarande västen på mig när jag jobbar :) I morgon blir det jobb 8-17 sen är jag ledig en hel dag för att jobba söndag till tisdag 14-22:30. Eftersom lönespecen var positiv denna gången så funderar jag allvarligt på att köpa en ny säng redan nu, hade tänkt vänta en månad eller två men nu kommer ju resurserna som jag behöver. Ska försöka besluta om jag ska köpa 2 st 90 cm sängar eller 1 st 120 cm säng. Hmm, tål att filas på en stund. Finns som sagt inte något bra skäl att fortsätta med dubbelsäng så att säga ;)
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0