Huvudvärk

Japp, nu börjars det igen. Huvudvärk när jag vaknar kommer som på beställning, det blir så när jag har jobbat några dagar i sträck och mer eller mindre gett allt under dom dagarna, den dagen jag blir ledig så vaknar jag med huvudvärk, inte så kul eftersom jag ofta planerar att göra något hemma men får lägga ett par timmar på att bota den envisa huvudvärken först. Jag kan ju förstås inte påpeka att jag faktiskt gör något här hemma men jag har ambitionen att göra det, och det är väl det som räknas tror jag.
 
Jag var inne på Jysk igår och kollade lite på sängar, jag är som sagt i stort behov av att köpa ny säng för den jag äger har som sagt gjort sitt nu. Funderingarna är att jag ska köpa en 120-säng och slänga ut dubbelsängen jag har. Det finns som sagt ingen anledning för mig att ha en dubbelsäng, den tar stor plats, jag kan omöjligt utnyttja hela sängen och det ser ju bara dumt ut med bara en sida som är bäddad.
 
Bye
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0