Oroligt

Gick och la mig tidigt igår, vaknar nu straxt innan kl 4:00, en timme innan klockan ska ringa. Jag har drömt mardrömmar men inte sådana som man vaknar i skräck av utan mer andra saker som gör att man vaknar alldeles kallsvettig. Går in på banken sida och inser att denna månad inte blir rolig för fem öre. Har jag aldrig levt på knäckebröd och vatten förrut så kommer jag få erfarenhet av det den här månaden. Men de säger att det som inte knäcker dig stärker dig, jag har lite svårt att se att detta kommer att stärka mig utan snarare knäcka mig, jag orkar inte mer. Jag har insett att mitt liv endast består i svåra prövningar och min styrka sviktar ganska rejält nu. Ska gå ner och ta mig en kopp kaffe och fundera över om det finns något positivt i mitt liv just nu. Pengar  är slut, kärlek existerar inte och självkänslan är obefintlig. Visst har jag vänner och familj som finns för mig men tyvärr så kan de inte hjälpa mig denna gången, det är upp till mig själv.
 
Bye

Kommentarer
Postat av: Martina

Mamma... Jag vet att du har det tufft. Jag bara önskar att det fanns mer jag kunde göra för att hjälpa dig. Jag älskar dig mamma. Mer än vad du tror...

2013-01-31 @ 01:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0