Kattfan!!!

Jobbade igårkväll. När jag kom hem tog jag mig en kopp kaffe och tittade lite på film. Gick och la mig ca 00:30. När jag börjar falla i djup sömn vaknar jag till av att det smäller på nedervåningen eller rättare sagt det "kraschar" till. Jag orkar inte bry mig utan tänker i mitt stilla sinne att det är nog katten som hittat något tungt att leka med. Nu på morgonen går jag ner och får se vad katten "lekt" med, jo, det är en av mina två ljuslyktor på hög fot som den jävla hårbollen fått för sig att leka med. Det ligger glassplitter överallt i vardagsrummet, inte att han har lekt med dessa glasbitar, men faller en glaslykta så sprider sig bitarna ganska rejält. Jag svor över katten och började plocka bitar med dammsugning som följd. Det är inte det första jag vill göra en söndagsmorgon ska tilläggas. Det som gör mig lite ledsen är att jag fick dessa ljuslyktor av min dotter och hennes sambo som present för ett par år sen.
 
Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0