Tidigare liv...

I förrgår hände det, jag jobbade på som vanlig och fick en knackning på axeln av någon som stod bakom mig. -"kan jag få en stämpel?" säger rösten, jag stämplar kortet, vänder mig om och ger kortet tillbaka och "ser" kunden. Det var här det hände, jag såg denna kund (man) i ögonen och fick blixtsnabbt en känsla av att jag känner honom, träffat honom eller på något sett blivit presenterad för honom eller som jag mer eller mindre tror, jag har mött honom i ett tidigare liv. Jag fick direkt känslan av att jag känner denna kund. Jag vet inte vem kunden är överhuvudtaget, så den enda slutsatsen jag kan ta är - jag har mött honom i ett tidigare liv. Detsamma hände igår, detta scenario utspelare sig exakt likadant som i förrgår, kackningen på axeln, frågan om "kortet" och den för mig igenkännande blicken, hur i hela världen kan det här gå ihop. Jag fattar absolut ingenting????? Det är dock en liten aningen ruggigt att känna igen en människa så till den milda grad att jag näst intill tror mig känna honom, men faktum kvarstår, jag vet inte vem karln är??? Hur läskigt är det? Någon annan som har råkat ut för samma fenomen?
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0