Nagellack och beslutsångest

Igår slog det över helt, efter jag slutat jobba så handlar jag lite nödvändiga matvaror OCH nagellack. Det kändes mer eller mindre som om jag "blåste" tusentals kronor på totalt onödiga ting. Men jag kände en tillfredsställelse som jag inte känt på länge. Tänk att kunna ha möjlighet att köpa något så oväsentligt som nagellack. Väl hemkommen så blev det ett experimenterande som hette duga. Jag filade, smörjde nagelband och putsade och ansade både till höger och vänster. Sen kom tillfället då det var dags att måla på en fin färg. Beslutsångesten lät inte vänta på sig, jag hade ju köpt 4 små flaskor med nagellack i diverse kulörer. Så nu blir jag sittandes vid köksbordet och våndades över vilken jävla färg jag skulle måla. Hmmmmm, det blev 2 av 4 färger, så nu är ena handen målad i den vita kulören och den andra handen är målad med den rosa kulören, lite kul faktiskt, men det ser definitivt inte vackert ut. Men har man beslutsångest så har man. :) Idag ska jag faktiskt pröva 1 av de 2 färger jag har kvar på "båda" händerna, jag får väl se vilket jag bestämmer mig för.
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0