Fina bilder en sommarmorgon

Idag vaknar jag med enerig, sätter på lite "java", sätter mig på trappan och hoppas att energin jag känner i kroppen är verklig och inte som så många andra dagar, att jag känner enerigin, och sen tar jag lite kaffe och då försvinner det. Mycket konstigt fenomen, men solen gör nog sitt till. Så efter en stärkande kopp kaffe hänger jag upp tvätt, plockar iordning allt som sonen mer eller mindre slängde innanför dörren, samt mitt eget slarv - lite skor här och där, kaffemuggar på de mest besynnerliga ställena, tidningar och reklam som ligger utspridda över köksbord och bänkar och inte minst min noja att låta kläderna ligga vid sängen - på golvet. Så nu ska jag bara skriva lite här för att sen kolla om dammsugaren fungerar. Det var ett tag sen jag tog fram detta lilla underverk, så risken finns väl att han är full av spindelväv och inte startar ;)
 
Idag åker jag nog mc till jobbet, vädret gör att det riktigt drar i magen att få köra. Ska bara fylla på lite kylarvätska i det lilla livet för nivån är lite låg. På tisdag tar jag mig nog ner till Kalmar för att se om hondaverkstan kan hjälpa mig att spänna kedjan, misstänker att "spelet" är en aningen för stort. Men kör jag lite lugnt ska det nog inte vara någon fara. Här kommer lite bilden på vyer jag kan se i min trädgård en sån här solig morgon, man kan inte annat än att bli både glad och lugn, ahhh, härliga sommar.
 
Bye
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0