Den förlorade sonen har återvänt

Idag dök han upp, ser ganska tärd ut. Sonen stack med polare i torsdagsmorse till Öland och skulle fira midsommar där. Så jag lovade på hedersord att inte ringa till honom under hela tiden, vilket jag inte har gjort. Så nu på eftermiddagen dök han upp lagom hängig efter ett tufft midsommarfirande med kompisar, jag kan bara tänka mig hur det gick till, herre gud min skapare. Flickvän var med hem och jag köpte fryspizza som vi åt medan vi tittade på film. Son och flickvän hoppade sedan in i duschen, jag antar att hygien inte stod överst på listan att underhålla när de var på Öland. :) Så nu börjar kvällningen och jag tänker sätta på mig lite "java" och njuta av de sista timmarna innan jag går och lägger mig. Jobb imorgon. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0