Innan regnet...

Jag hann att klippa 1 av 3 gräsmattor idag innan regnet kom. Nu är det bara de 2 små gräsmattorna kvar. Jag sov till halv nio idag, lite ovanligt för mig för jag brukar vakna vid 7-tiden oavsett när jag går och lägger mig. Det var skönt ändå, kände mig riktigt utvilad. Sonen blev kvar i stan igår, fest igen. Jag fattar inte hur han orkar hålla igång. Fast tänker jag efter så hade även jag den energin att hålla låda i princip hur länge som helst i den åldern. Däremot uppskattade jag inte morgonen på samma sätt som jag gör nu. Jag tycker det är helt suveränt att kliva upp tidigt, för blir jag trött, så kan jag gå och vila 20 minuter, sen är jag pigg och alert igen. Här kommer även lite bilder på mina gräsmattor den översta bilden är den "stora" gräsmattan följt av de 2 små.
 
Den sista bilden är dock ett irritationsmoment, en av sonens kompisars flickvän skulle åka med sonen in till stan häromdagen och ställer sin eu-moppe på min gård. Och nu står den där bara. Förklaringen till att den faktiskt står kvar är att det inte gick att starta den, kicken är trasig och batteriet är urladdat. Jag börjar reta mig på det skrället, inte nog med att jag har hela gården (liten överdrift) full med bilar, som skall lagas/skrotas så börjar människor att ställa sina jävlar mopeder på min gård också, som ska tilläggas nu, är trasiga. Jag börjar nästan tro att jag är storskogens avfallsanläggning. Faaaan!
 
 
Bye
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0