Facebook, hmmm, vad säger jag om det...

Som sagt jag har gett mig in i facebook världen och försökt utforska vad spänningen är med denna sida. Oturen var på min sida så efter ca 2 dagar så är jag blockerad att göra vissa saker. Jag lär genom att göra och pröva, så summa sumarum är att jag klickar och prövar hej vilt på facebook-sidan tills det helt plötsligt står "du är blockerad i 30 dagar", wtf??? Suck.
Jag har inte riktigt bestämt mig om facebook är min melodi, men jag har gett mig tusan på att åtminstone pröva ett tag efter att blockeringen är upphävd.
 
Idag har jag inte gjort någonting förutom att knappra treo så det brusar i öronen, haft värk så det skriker om det, inte huvudet den här gången. Eftersom jag är lite rastlös idag så gick jag och kollade böcker jag hade och hittade en bok som jag började läsa ur, jag fick den för många år sen och läste väl ca 10 sidor innan jag insåg att jag inte var mogen för vad som stod i den. Men idag var jag tydligen mogen, jag satt och skrattade i min ensamhet för den var så träffsäker på alla plan. Det är fruktansvärt kul när man hittar en bok man ägt hur länge som helst för att långt senare få njuta av innehållet. Denna bok kommer att bli min kvällslektyr nu ett par kvällar framöver.
 
Bye

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad för bok mamma?

2012-08-18 @ 02:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0