Mc

Grattis min son!!!! till mc-kortet. Både sonen och jag har kämpat och tränat för att få mc-kort och idag körde sonen upp och lyckades. Jag körde upp förra tisdagen och blev kuggad, men ny uppkörningstid är redan bokad och den närmar sig.

Måste tillägga att enda skälet jag skriver nu är för dotter har uppdaterat sin blogg och den är jättesnygg, så inspirationen infann sig och nu skriver jag här.

Den här sommaren har jag haft 5 veckors semester (välbehövlig ska tilläggas) och jag har inte gjort många knop förrutom att köra mc och pulat lite smått i trädgården. Jag köpte min mc i maj, det blev en honda firestorm VTR, går snabbt som en ilsken bålgeting, och skitskön att köra. :)


Bye

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-01-12 @ 22:43:00
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Anonym

Min dotter hjälpte mig att få den så här. Hon har i sin tur läst via bloggs hemsida hur man får in olika färger och typsnitt. En fråga dock - Varför det namnet "smsa låna"?

2012-03-26 @ 10:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0