Inte heller rätt!

Nu har jag varit i Kalmar, dels för att fixa min bil (fabrikationsfel) och för att köpa skärmtaket jag ska ha utanför ytterdörren. Köpte även lite kläder som byxor, en snygg blus/skjorta, trosor och Bh. Har inte köpt kläder på ca 2 år och tyckte väl att det var dags för åtiminstone ett par brallor. De jag köpte för två år sen håller på att tvättas sönder och är mycket slitna. Men det är så typiskt, jag är en ganska rund människa och det är tydligen så att ska man få ett par brallor som sitter någorlunda hyfsat över rumpan, ja då kostare det helt plötsligt hundra spänn mer än om man skulle köpa modebyxor, jag kan inte fatta, hur i hela världen lyckas dom, är detta enda sättet de har att tjäna pengar på oss rulltingar? Vi köper inte kläder ofta men när vi väl köper jag då gudarna ska man betala mellanskillnaden för de år man inte har handlat kläder, detta är inte heller rätt.

Talk to you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0