Tråkigt, tråkigt

Tråkigt, tråkigt, men sånt är livet. Hela livet består av olika prövningar och jag har kommit till en av många svåra prövningar. Min son har flyttat till dotter av ganska tråkiga anledningar, och min katt (10 år gammal) är jag tvungen att "ta bort". Sonen och jag hade ett ganska häftigt gräl som slutade med att han flyttade hem till dotter och kommer inte att flytta hem till mig igen, tråkigt. Min katt har en "jätteknöl" på skulderbladet men det går inte att operera bort för han har blåsljud på hjärtat så han överlever inte en nedsövning, tråkigt. De vise säger att man antingen blir offer för omständigheterna eller växer sig starkare, jag hoppas jag blir starkare av dessa två prövningar som står för dörren. Just nu känns det ganska hopplöst och meningslöst men jag hoppas att jag finner meningen med det som händer. Allt händer av en anledning har jag både läst och hört, men just nu finner jag ingen anledning till varför detta händer. Om inte annat hoppas jag att jag själsligen blir starkare för just nu är det bara tomt.



Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0