Vad händer i Emmekalv???

Ja, idag har väl hänt lite grand. Vi har idag haft grillfest för vår 18-åring. Och det mina vänner ska jag tala om för Er att tända en grill i full storm är inte lätt och det gör ju inte saken bättre att det spöregnar med jämna mellanrum under eftermiddagen. Så lösningen är att offra både kropp och själ för att få igång den djävla grillen. Jag får bokstavligt luta mig över hela grillen för att få tillräckligt med lä att tända den. Hmmm, känns lite varm om bysten ska jag tala om. Nåväl, grillköttet blev bra och den hemmagjorda potatissalladen blev klart uppskattad. Presentöppning följde middagen och den fina tårtan med en bild av födelsedagsbarnet blev uppskattat. Kortspel, bra ordspråk och allmän feststämmning gjorde att festen blev uppskattad fast den var hemma hos "mamma och pappa" ;). 

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Martina

Men jag hade ju riktig fest för honom dagen innan ;)

2010-06-14 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0