Kroppsspråket, va?

Ja, just den kommentaren ställde jag tyst för mig själv idag på jobbet. Påpekade för en väldigt anti (allt) person att det känns lite svårt att få kontakt. Personen tittade storögt på mig och sa att jag inbillade mig. Alltså denna person är jag tyvärr tvungen att ha någon typ av arbetsförhållande till och saken är den att varje gång jag är tvungen att informera eller ta information så har personen ifråga en jättestor "närsfär", det innebär att det känns som om man skulle kunna tala i bättre volym om man hade en walkie talkie. Sen räcker det med att personen vänder på klacken och ser en annan arbetskamrat och lyser upp som en sol och strålar och kvittar som aldrig förr. Problemet är att jag tycker det är hemskt otrevligt att råka ut för detta. Berättar om mina funderingar och får då höra flertal tycker exakt likadant som jag. Ska tilläggas att denne någon har en liten högre befattning än jag. Men herregud fattar inte folk att man kan säga mer med kroppen än käften. Jag bara undrar. So long.

Kommentarer
Postat av: almstrooom

Vad händer hos dig i midsommar ? svara på inlägget, vad har du för dig i midsommar :)kram erica

2010-06-24 @ 10:52:38
URL: http://almstrooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0